دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1400 - 10:51

آشنایی با برترین تولید کننده قاب هالوژن سفارشی و کلید و پریز کلاسیک [آنتی گروپ]

به نظر شما بهترین تولید کننده کلید و پریز کلاسیک در جهان کدام برند است؟ شاید در جهان بتوان انواع نام ها و برندهای مختلف فرانسوی و آمریکایی را به عنوان بهترین تولید کننده کلید و پریز کلاسیک معرفی کرد، اما مسلما در ایران و حتی در منطقه آنتی گروپ حرف اول را می زند. اما چرا؟
کد خبر : 609180
کلید و پریز کلاسیک



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، برای این که بدانیم چرا آنتی گروپ توانسته در مدت کمتر از یک دهه بازارهای داخلی و منطقه ای را در اختیار خود داشته باشد باید با انواع کلید و پریز کلاسیک، کلید پریز اهرمی و قاب هالوژن سفارشی آشنا شویم. در واقع شناخت این محصولات می تواند ما را به اهمیت شرکت تولیدی آنتی گروپ برساند. اگر بخواهیم ویژگی بسیار شاخص شرکت آنتی گروپ ( آنتیکو ) را بیان کنیم می توانیم این گونه بگوییم که محصولات این شرکت هیچ وقت عادی نمی شود!


کلید پریز اهرمی، ردپایی از دنیای گذشته!


احتمالا کلید و پریز یا انواع قاب های هالوژن از لوازم عادی هر ساختمان محسوب می شود. همه ما عادت کرده ایم که از کلید و پریزهای ساده و همیشگی استفاده کنیم. این عادت به نوعی باعث شده است که نتوانیم تصوری از دیگر طرح ها و مدل های این ابزار داشته باشیم. اگر به این موضوع شک دارید، همین الان با یک دیگر آزمایشی انجام می دهیم. لطفا چشم های خودتان را ببندید و انواع کلید و پریز یا قابل هالوژنی که می توانید تصور کنید. سعی کنید چندین مدل مختلف به خاطر بیاورید و یا در ذهن خود طراحی کنید!


بیشتر ما از کلید و پریز جز یک مستطیل ساده چیز دیگری در ذهن نداریم. اما این چیزی نیست که در دنیای امروز که توجه به دکوراسیون اهمیت بالایی دارد مورد قبول باشد. در دکوراسیون تک تک اجزا و ترکیب حاصل از آن ها اهمیت دارد. این چیزی است که آنتی گروپ به آن توجه کرده است. در واقع آنتی گروپ با توجه به نیاز روز دنیا و البته کاربران خاص ایرانی سعی کرده است کلید و پریز کلاسیک، کلید پریز اهرمی، انواع قاب هالوژن سفارشی و .... را با طراحی های به روز با بهترین کیفیت وارد بازار کند.


به طور کلی محصولات آنتی گروپ از دو جنبه بسیار مورد توجه است. اول این که در این محصولات به طراحی بسیار توجه شده است. دوم این که کیفیت و کارایی محصولات آنتیکو قابل رقابت در بازارهای جهانی است. چرا که آنتی گروپ محصولات خودش را با بهترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا تولید کرده است. در ادامه سعی می کنیم به هر کدام از این مفاهیم به صورت مفصل تر بپردازیم.


قاب هالوژن سفارشی و توجه به زیبایی در طراحی


همانطور که در بالاتر گفتیم مهمترین ویژگی و شاخصه محصولات آنتی گروپ مانند کلید و پریز کلاسیک و انواع قاب های هالوژنی طراحی جالب و بسیار زیبای آن است. شما می توانید در این محصولات انواع طراحی های کلاسیک، مدرن، سنتی و مینیمال را پیدا کنید. در مدل های کلاسیک و سنتی سعی شده است که از طرح هایی مانند گل های اسلیمی استفاده شود. این نوع طراحی ها به خوبی یاد آور دکوراسیون کلاسیک اروپایی و دوره سنتی ایرانی است.


قاب هالوژن سفارشی


در خانه هایی که دکوراسیون سنتی و یا کلاسیک دارند کلید و پریز کلاسیک می تواند بسیار انتخاب شیک و مناسبی باشد. از طرف دیگر بسیاری از افراد جامعه به هر دلیلی علاقه خاصی به سبک مدرن یا مینیمالیست دارند. در این حالت استفاده بهینه از فضا و زیبایی در عین سادگی حرف اول را می زند. کلید پریز اهرمی بهترین انتخاب برای این نوع دکوراسیون هاست.


اگر گذرتان یکبار به کاخ نیاوران افتاده باشد احتمالا این نوع کلید و پریزها را به خوبی به خاطر دارید. قابی مستطیلی به رنگ سبز در کنار اهرم های طلایی رنگ فضای بسیار جالبی به محیط کاخ داده است. بنابراین عملا می توان گفت که دکوراسیون نیاز ویژه ای به ترکیب درست اجزایی مانند کلید و پریز و ... دارد. این زمانی ممکن است که شما بتوانید درست بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. استفاده از انواع کلید و پریزهای عمومی و عادی اتفاق چندان مثبتی محسوب نمی شود. همین داستان در مورد قاب هالوژن نیز وجود دارد.


کلید و پریز کلاسیک ؛ سفارش خودتان را بدهید!


آنتی گروپ یک گروه طراحی و تولیدی انواع کلید و پریزها و قاب های هالوژن است. این گروه با استفاده از انواع روش پرداخت، روش پتینه کاری، طراحی و ساخت قالب، ضرب، آبکاری و پاشش رنگ روی محصول محصولاتی را تولید می کند که به واقع در ایران، منطقه و حتی جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد. به طور کلی شما می توانید با استفاده از محصولات این گروه ایرانی خانه یا محل کار خودتان را شیک و دوست داشتنی کنید. به هر حال خانه محل آرامش انسان است. انسان دوست دارد در جایی که زندگی می کند همه چیز مطابق میل او باشد. خانه ای که دکوراسیون و طرح آن را دوست داشته باشید، خانه نیست، بهشت است.


کلید و پریز کلاسیک


آنتی گروپ می تواند خانه شما را با کمترین تغییرات به بهشت همیشگی شما تبدیل کند. از طرف دیگر به یاد داشته باشید وقتی تولید کننده ایرانی باشد محصولات آن بدون واسطه و با کمترین تغییر قیمت در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از تمامی خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید. این ها هم مزایایی است که آنتیکو می تواند برای شما داشته باشد. حال نظر شما چیست؟


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته